GR | EN ΜΠΙΕΝΑΛΕ-ΝΕΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-EΚΔΟΣΕΙΣ BIENNALE-ΤΥΠΟΣ-ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ-ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
Επιμελητές Κυρίου Προγράμματος

  ÊÑôñßí ÍôÑÒßíô  
     Η Κατρßν Νταβßντ σποΓ½δασε Γλωσσολογßα και Ιστορßα της ΤÝχνης στο ΠανεπιστÞμιο της ΣορβΓΌννης και στην Ecole du Louvre στο Παρßσι. Την περßοδο 1982-1990 υπÞρξε επιμελÞτρια στο Musee national d'art moderne, Centre Georges Pompidou, ενΓΎ απΓΌ το 1990 Ýως το 1994 υπÞρξε επιμελÞτρια στη Galerie Nationale του Jeu de Paume στο Παρßσι, ΓΌπου οργÜνωσε πλÞθος ατομικΓΎν και ομαδικΓΎν εκθÝσεων. ΜεταξΓ½ Üλλων αναφÝρονται: Lothar Baumgarten, Passages de l’Image, Reinhard Mucha, Stan Douglas, Monodramas and Television Spots, Marcel Broodthaers, Helio Oiticica, Eva Hesse, Choreh Feyzdjou, Robert Gober, Jeff Wall and Chantal Ackerman, D’Est. Την περßοδο 1994-1997 η Κατρßν Νταβßντ διετÝλεσε ΚαλλιτεχνικÞ ΔιευθΓ½ντρια στη διοργÜνωση documenta X στο Kassel της Γερμανßας, ενΓΎ απΓΌ το 1998 εßναι διευθΓ½ντρια του προγρÜμματος Contemporary Arab Representations, το οποßο διοργανΓΎνεται απΓΌ το Tapies Foundation στη ΒαρκελΓΎνη. To 2000 οργÜνωσε την Ýκθεση The State of Things στο Kunst-Werke στο Βερολßνο. ΜεταξΓ½ 2002-2004 η Κατρßν Νταβßντ υπÞρξε ΔιευθΓ½ντρια του Witte de With Rotterdam στην Ολλανδßα, ενΓΎ απΓΌ το 2005 διδÜσκει στο Wissenschaftskolleg στο Βερολßνο.  
  ÃéÑí ΒΈΓ±Γ©Γͺ Ëïýíóôñïì  
     O Γιαν ΒΈρικ ΛοΓ½νστρομ εßναι ο ΔιευθυντÞς του BildMuseet ΣΓ½γχρονης ΤÝχνης του Πανεπιστημßου της Umeå στη Σουηδßα, ενος μουσεßου σΓ½γχρονης τÝχνης και εικαστικÞς παιδεßας, ΓΌπου οργανΓΎνει και επιμελεßται εκθÝσεις, δßνει διαλÝξεις και συμμετÝχει στη συγγραφÞ καταλΓΌγων. Στις τελευταßες εκθÝσεις του συγκαταλÝγονται: Politics of Place, Killing Me Softly (ΜπιενÜλε ΤιρÜνων), Projects for a Revolution (ΜÞνας Φωτογραφßας, ΜοντρεÜλ), Double Vision (ΜπιενÜλε ΠρÜγας) και Same, Same, but Different. ΥπÞρξε επßσης ο επικεφαλÞς επιμελητÞς στη Berlin Biennial of Photographic Media το 2005, ΓΌπου επιμελÞθηκε την Ýκθεση After the Fact, μßα πολΓ½ σημαντικÞ Ýρευνα για τη σχÝση της φωτογραφßας-ντοκουμÝντου με τη σΓ½γχρονη τÝχνη. ΒΈχει εκδΓΌσει σημαντικΓΌ αριθμΓΌ βιβλßων τÝχνης ΓΌπως τα Nordic Landscapes, Tankar om fotografi (Thoughts on Photography), Irving Penn and Horizons: Towards a Global Africa. Eßναι επισκÝπτης καθηγητÞς στο HISK, στην ΑντβÝρπ του Βελγßου και στην Kunstakademie στο ΒΌσλο της Σουηδßας. Ο Γιαν ΒΈρικ ΛοΓ½νστρομ εχει πλοΓ½σια δραστηριΓΌτητα ως συγγραφÝας και εισηγητÞς σε διεθνÞ συμπΓΌσια και περιοδικÜ πολιτισμοΓ½ ΓΌπως τα Glänta, European Photography, Paletten και tema celeste.  
  ÌÑñßÑ Γ”Γ³Γ‘Γ­Γ΄Γ³ΓœΓ­Γ―Γ£Γ«Γ―Γ΅, ÄéΓ₯áèýíôñéÑ Ê.Ì.Γ“.Γ”.  
     Η Μαρßα ΤσαντσÜνογλου γεννÞθηκε στη Θεσσαλονßκη. ΥποστÞριξε τη διδακτορικÞ της διατριβÞ στο ΠανεπιστÞμιο ΛομονΓΌσοφ της ΜΓΌσχας με θÝμα τις πηγÝς και την πρΓΌσληψη του ρωσικοΓ½ φουτουρισμοΓ½ (1993). Το ερευνητικΓΌ της πεδßο και οι δημοσιεΓ½σεις της αφοροΓ½ν κυρßως την περßοδο της ρωσικÞς πρωτοπορßας. Ιδιαßτερα Ýχει ασχοληθεß με θÝματα σχετικÜ με την σΓ½νθεση των τεχνΓΎν, την οπτικÞ ποßηση, την σχÝση τÝχνης και πολιτικÞς, τις διαπολιτισμικÝς σχÝσεις. ΥπÞρξε μÝλος της ΚρατικÞς ΕπιτροπÞς του Υπουργεßου ΠολιτισμοΓ½ για την παραλαβÞ της ΣυλλογÞς ΚωστÜκη (1998). ΒΈχει εργαστεß ως επιστημονικÞ συνεργÜτιδα του Υπουργεßου ΤΓ½που και ΜΜΕ για θÝματα πολιτισμικÞς προβολÞς στην ΕλληνικÞ Πρεσβεßα της ΜΓΌσχας (1994-1997) και στη συνÝχεια ως ΑκΓΌλουθος ΤΓ½που (1997 – 2002). ΒΈχει διδÜξει ιστορßα της τÝχνης στο ΠανεπιστÞμιο ΛομονΓΌσοφ της ΜΓΌσχας (1997-2001). ΑπΓΌ το 2002 εργÜζεται ως επιμελÞτρια στο ΚρατικΓΌ Μουσεßο ΣΓ½γχρονης ΤÝχνης και διδÜσκει ΡωσικÞ ΤÝχνη του 19ου και 20ου αιΓΎνα στο ΠανεπιστÞμιο Μακεδονßας. ΒΈχει οργανΓΎσει πολλÝς εκθÝσεις μοντÝρνας και σΓ½γχρονης τÝχνης και Ýχει μεγÜλο αριθμΓΌ δημοσιευμÜτων και συμμετοχΓΎν σε συνÝδρια στην ΕλλÜδα και το εξωτερικΓΌ.
 
  ΜΠΙΕΝΑΛΕ  
 Σχετικά με τη διοργάνωση
 Κ.Μ.Σ.Τ.
 Επιμελητές Κυρίου Προγράμματος
 Πρόσκληση προς Καλλιτέχνες-Project Public Screen
 Υποστηρικτές-Χορηγοί
 Επικοινωνία
 









     


 powered by Lizzard Active Media © 2007 ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ   

Optimized for Internet Explorer :: Best view 1024x768