GR | EN ΜΠΙΕΝΑΛΕ-ΝΕΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-EΚΔΟΣΕΙΣ BIENNALE-ΤΥΠΟΣ-ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ-ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
 
 
Χώρος εκδήλωσης
ÌïíÞ ËÑæÑñéóôþí / ÐÑæÜñ Γ—Γ‘Γ¬ΓœΓ¬ / ÁðïèÞΓͺΓ§ Γƒ, Γ‹Γ©Γ¬ΓœΓ­Γ© / ÌïáóΓ₯ßï ÂáæÑíôéíïý Ðïëéôéóìïý / ¢áëéïò Γ—ΓΎΓ±Γ―Γ² Áñ÷ÑéïëïãéΓͺΓ―Γ½ ÌïáóΓ₯ßïá

Καλλιτέχνης
Georgii Litichevskii
 Artists's biography
 
Aida – Safari, 2007 
 
 
 
 

 
ΜÝχρι σÞμερα δεν εßναι δυνατΓΌ να προσδιορßσουμε τον ρΓΌλο της τÝχνης σαν εργαλεΓŸο «επανιεροποßησης» Þ «αποΓΊεροποßησης» (resacralization – desacralization). ΑκΓΌμη και με την πιο κριτικÞ διÜθεση, η κοσμικÞ τÝχνη της «πρωτοπορßας» περιÝχει οΓ½τως Þ Üλλως το μικρΓΌβιο της ιερΓΌτητας γιατß δεν εßναι σε θÝση να λειτουργÞσει χωρßς να θÝσει το ερΓΎτημα περß ιερΓΌτητας και βεβÞλωσης. ΑυτÞ η διφοροΓ½μενη φΓ½ση της τÝχνης εßναι ιδιαßτερα εμφανÞς στα νΓΌθα παιδιÜ των εικαστικΓΎν τεχνΓΎν, ΓΌπως για παρÜδειγμα στα κΓΌμικς. Στη Ρωσßα το κΓΌμικς δεν Þταν αποδεκτΓΌ, δεν υπÞρχε καν, ενΓΎ στη ΔΓ½ση μετÜ βßας κατΓΌρθωνε να συνυπÜρχει δßπλα στην υψηλÞ τÝχνη. ΩστΓΌσο το κΓΌμικς δεν μπορεß να μην προκαλεß αντßδραση αφοΓ½ εßναι η πιο δημοκρατικÞ, η πιο ιδιωτικÞ τÝχνη και ταυτΓΌχρονα η τÝχνη που απευθΓ½νεται στα πιο αρχÝγονα επßπεδα συνεßδησης. ΠαρΓΌλα αυτÜ, μαζß με την αποΓΊεροποßηση του χρΓΌνου, θα πρÝπει, προφανΓΎς να υπÜρξει και μια αποΓΊεροποßηση του χΓΎρου. Το απΓΌλυτο κΓΌμικς – εγκατÜσταση μπορεß να γßνει πΓΌλος πειραματισμοΓ½ που μας καλεß να διευκρινßσουμε τα ΓΌρια των δυνατοτÞτων στην τÝχνη σαν ΓΌργανο αποΓΊεροποßησης.
            ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  
 Κυρίως Πρόγραμμα
 Παράλληλο Πρόγραμμα
 Ταυτόχρονο Πρόγραμμα
 
 Επιστροφή





 powered by Lizzard Active Media © 2007 ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ   

Optimized for Internet Explorer :: Best view 1024x768