|
|
|
|
Χώρος εκδήλωσης ΓΓ―ΓΓ ΓÑæÑñéóôþà / ΓÑæΓΓ± ΓÑìΓΓ¬ / ΓðïèΓΓͺΓ§ Γ, ΓéìΓΓΓ© / ΓïáóΓ₯ΓΓ― ΓáæÑΓôéΓΓ―Γ½ Γïëéôéóìïý / ¢áëéïò ΓΓΎΓ±Γ―Γ² Γñ÷ÑéïëïãéΓͺΓ―Γ½ ΓïáóΓ₯ΓΓ―Γ΅
Καλλιτέχνης Georgii Litichevskii
Artists's biography |
|
|
|
|
|
Aida – Safari, 2007 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΜΓχρι σΓμερα δεν εΓναι δυνατΓΌ να προσδιορΓσουμε τον ρΓΌλο της τΓχνης σαν εργαλεΓο «επανιεροποΓησης» Γ «αποΓΊεροποΓησης» (resacralization – desacralization). ΑκΓΌμη και με την πιο κριτικΓ διΓθεση, η κοσμικΓ τΓχνη της «πρωτοπορΓας» περιΓχει οΓ½τως Γ Γλλως το μικρΓΌβιο της ιερΓΌτητας γιατΓ δεν εΓναι σε θΓση να λειτουργΓσει χωρΓς να θΓσει το ερΓΎτημα περΓ ιερΓΌτητας και βεβΓλωσης. ΑυτΓ η διφοροΓ½μενη φΓ½ση της τΓχνης εΓναι ιδιαΓτερα εμφανΓς στα νΓΌθα παιδιΓ των εικαστικΓΎν τεχνΓΎν, ΓΌπως για παρΓδειγμα στα κΓΌμικς. Στη ΡωσΓα το κΓΌμικς δεν Γταν αποδεκτΓΌ, δεν υπΓρχε καν, ενΓΎ στη ΔΓ½ση μετΓ βΓας κατΓΌρθωνε να συνυπΓρχει δΓπλα στην υψηλΓ τΓχνη. ΩστΓΌσο το κΓΌμικς δεν μπορεΓ να μην προκαλεΓ αντΓδραση αφοΓ½ εΓναι η πιο δημοκρατικΓ, η πιο ιδιωτικΓ τΓχνη και ταυτΓΌχρονα η τΓχνη που απευθΓ½νεται στα πιο αρχΓγονα επΓπεδα συνεΓδησης. ΠαρΓΌλα αυτΓ, μαζΓ με την αποΓΊεροποΓηση του χρΓΌνου, θα πρΓπει, προφανΓΎς να υπΓρξει και μια αποΓΊεροποΓηση του χΓΎρου. Το απΓΌλυτο κΓΌμικς – εγκατΓσταση μπορεΓ να γΓνει πΓΌλος πειραματισμοΓ½ που μας καλεΓ να διευκρινΓσουμε τα ΓΌρια των δυνατοτΓτων στην τΓχνη σαν ΓΌργανο αποΓΊεροποΓησης.
|
|
|
|
|