|
|
|
|
Χώρος εκδήλωσης ΓΓ―ΓΓ ΓÑæÑñéóôþà / ΓÑæΓΓ± ΓÑìΓΓ¬ / ΓðïèΓΓͺΓ§ Γ, ΓéìΓΓΓ© / ΓïáóΓ₯ΓΓ― ΓáæÑΓôéΓΓ―Γ½ Γïëéôéóìïý / ¢áëéïò ΓΓΎΓ±Γ―Γ² Γñ÷ÑéïëïãéΓͺΓ―Γ½ ΓïáóΓ₯ΓΓ―Γ΅
Καλλιτέχνης Omid Salehi
Artists's biography |
|
|
|
|
|
Cane Land, photography, 2003 |
|
|
|
Cane Land, photography, 2003 |
|
|
|
Cane Land, photography, 2003 |
|
|
|
Cane Land, photography, 2003 |
|
|
|
|
|
Γη του ΖαχαροκΓλαμου
ΠρΓΌκειται για μια ιστορΓα στο νΓΌτο του ΙρΓν. ΕκεΓ ΓΌπου πρΓΎτα καΓνε τα χωρΓφια και στη συνΓχεια οι εργΓτες μαζεΓ½ουν τα ζαχαροκΓλαμα. Οι περισσΓΌτεροι εργΓτες εΓναι απΓΌ τις περιοχΓς του ΕλΓμ και ΛορεστΓν. Η δουλειΓ τους αρχΓζει προτοΓ½ Γρθει η Γνοιξη και μΓΌνο το φθινΓΌπωρο γυρΓζουν στα σπΓτια τους. Στην αρχΓ καΓνε τη γη και μετΓ αρχΓζουν να κΓΌβουν τα καλΓμια με κοφτερΓ δρεπΓνια. ΣυχνΓ τραυματΓζονται. ΕΓναι μια δουλειΓ επικΓνδυνη και κανεΓς δε νοιΓζεται για την ασφΓλεια των εργατΓΎν.
ΕΓναι το σΓ½στημα που ελΓγχει τον Γνθρωπο. Σ’ ΓΌλη τη διΓρκεια της δουλειΓς τους παρακολουθοΓ½νται. Δεν Γχουν ιδιωτικΓΌ χΓΎρο, ζουν και κοιμοΓ½νται ΓΌλοι μαζΓ. Στο Γργο αυτΓΌ παρατηροΓ½σα τους διπλανοΓ½ς μου, τους φωτογρΓφιζα κι εκεΓνοι δεν το γνΓΎριζαν κι Γκαναν τις Γδιες, καθιερωμΓνες κινΓσεις ρουτΓνας που επιβΓλλει η δουλειΓ. ΚατΓλαβα πΓΌσο ΓΌμορφο και ανθρωπιστικΓΌ εΓναι να καταγρΓφεις αυτΓς τις κινΓσεις, αυτΓς τις λεπτομΓρειες που τελικΓ κανεΓς δεν ενδιαφΓρεται να παρακολουθΓσει.
|
|
|
|
|