GR | EN ΜΠΙΕΝΑΛΕ-ΝΕΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-EΚΔΟΣΕΙΣ BIENNALE-ΤΥΠΟΣ-ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ-ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
 
 
Χώρος εκδήλωσης
ÌïíÞ ËÑæÑñéóôþí / ÐÑæÜñ Γ—Γ‘Γ¬ΓœΓ¬ / ÁðïèÞΓͺΓ§ Γƒ, Γ‹Γ©Γ¬ΓœΓ­Γ© / ÌïáóΓ₯ßï ÂáæÑíôéíïý Ðïëéôéóìïý / ¢áëéïò Γ—ΓΎΓ±Γ―Γ² Áñ÷ÑéïëïãéΓͺΓ―Γ½ ÌïáóΓ₯ßïá

Καλλιτέχνης
Omid Salehi
 Artists's biography
 
Cane Land, photography, 2003 
Cane Land, photography, 2003 
Cane Land, photography, 2003 
Cane Land, photography, 2003 
 

 
Γη του ΖαχαροκÜλαμου
ΠρΓΌκειται για μια ιστορßα στο νΓΌτο του ΙρÜν. Εκεß ΓΌπου πρΓΎτα καßνε τα χωρÜφια και στη συνÝχεια οι εργÜτες μαζεΓ½ουν τα ζαχαροκÜλαμα. Οι περισσΓΌτεροι εργÜτες εßναι απΓΌ τις περιοχÝς του ΕλÜμ και ΛορεστÜν. Η δουλειÜ τους αρχßζει προτοΓ½ Ýρθει η Üνοιξη και μΓΌνο το φθινΓΌπωρο γυρßζουν στα σπßτια τους. Στην αρχÞ καßνε τη γη και μετÜ αρχßζουν να κΓΌβουν τα καλÜμια με κοφτερÜ δρεπÜνια. ΣυχνÜ τραυματßζονται. Εßναι μια δουλειÜ επικßνδυνη και κανεßς δε νοιÜζεται για την ασφÜλεια των εργατΓΎν.
Εßναι το σΓ½στημα που ελÝγχει τον Üνθρωπο. Σ’ ΓΌλη τη διÜρκεια της δουλειÜς τους παρακολουθοΓ½νται. Δεν Ýχουν ιδιωτικΓΌ χΓΎρο, ζουν και κοιμοΓ½νται ΓΌλοι μαζß. Στο Ýργο αυτΓΌ παρατηροΓ½σα τους διπλανοΓ½ς μου, τους φωτογρÜφιζα κι εκεßνοι δεν το γνΓΎριζαν κι Ýκαναν τις ßδιες, καθιερωμÝνες κινÞσεις ρουτßνας που επιβÜλλει η δουλειÜ. ΚατÜλαβα πΓΌσο ΓΌμορφο και ανθρωπιστικΓΌ εßναι να καταγρÜφεις αυτÝς τις κινÞσεις, αυτÝς τις λεπτομÝρειες που τελικÜ κανεßς δεν ενδιαφÝρεται να παρακολουθÞσει.
            ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  
 Κυρίως Πρόγραμμα
 Παράλληλο Πρόγραμμα
 Ταυτόχρονο Πρόγραμμα
 
 Επιστροφή





 powered by Lizzard Active Media © 2007 ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ   

Optimized for Internet Explorer :: Best view 1024x768