|
|
|
|
Χώρος εκδήλωσης ΓðïèΓΓͺΓ§ Γ & Γ1, ΓéìΓΓΓ© / ΓΓ₯ΓΓ ΓæÑìà / ΓΓ―ΓΓ ΓÑæÑñéóôþà / ΓïáóΓ₯ΓΓ― ΓáæÑΓôéΓΓ―Γ½ Γïëéôéóìïý
Καλλιτέχνης Alexander Schellow
Artists's biography |
|
|
|
|
|
Spot #01, animation film , 2001-07 |
|
|
|
Spot #02, animation film, 2001-07 |
|
|
|
Spot #03, animation film, 2001-07 |
|
|
|
Storyboard, felt pen on tracing paper, 2001-07 |
|
|
|
Storyboard, felt pen on tracing paper, 2001-07 |
|
|
|
Το Γργο παρουσιΓζεται στην ΑποθΓκη Γ
ΤρΓα δευτερΓΌλεπτα εΓναι ο χρΓΌνος που χρειΓζεται ο ανθρΓΎπινος εγκΓφαλος, σΓ½μφωνα με την πειραματικΓ νευρολογΓα, για να «σκανΓρει» μια σκηνΓ απΓΌ τον εξωτερικΓΌ περΓγυρο και τις τυχΓΌν αλλαγΓς που μπορεΓ να συμβοΓ½ν. Ο καλλιτΓχνης Alexander Schellow ερευνΓ αυτΓΌν τον τομΓα μΓσα απΓΌ σχΓδια και βΓντεο που στηρΓζονται σε αυτΓ και υποστηρΓζει πως «οΓ½τε παρελθΓΌν οΓ½τε παρΓΌν υπΓρχει σε αυτΓΌ το χρονικΓΌ διΓστημα[…]. Μ’ενδιαφΓρει το ερΓΎτημα πΓΌσο αυτΓΌ το μικρΓΌ δεΓγμα αντΓληψης ενΓχει Γδη μΓσα του μια αναδημιουργΓα του παρΓΌντος και γι’αυτΓΌ μια ενεργΓ διαδικασΓα του μυαλοΓ½.»
ΒΈτσι επιστρΓφοντας στο εργαστΓριο του μετΓ απΓΌ βΓΌλτες στην πΓΌλη, που εΓναι και το κυρΓαρχο θΓμα του, σχεδιΓζει με μικρΓς τελεΓες αυτΓ που Γχει δει, επιτρΓποντας τη μνΓμη να μπλεχτεΓ με την αντΓληψη, δημιουργΓΎντας Γτσι τοπΓα που εΓναι αληθινΓ αλλΓ στο χαρτΓ και στην οθΓΌνη προκΓ½πτουν ως τοπΓα του φανταστικοΓ½, καθΓΎς η εικΓΌνα προκΓ½πτει απΓΌ «την κΓνηση σαν εκκρεμΓς μεταξΓ½ της δυνατΓΌτητας να θυμΓσαι και της τοποθΓτησης της πραγματικΓΌτητας.»
Τα βΓντεο του διαρκοΓ½ν τρΓα δευτερΓΌλεπτα. ΑκολουθοΓ½ν τρΓα δευτερΓΌλεπτα κενΓΌ, μετΓ η επανΓληψη του και Γτσι «η διΓρκεια των τριΓΎν δευτερολΓπτων δημιουργεΓ την εντΓ½πωση στον θεατΓ ΓΌτι δεν Γχει δει τΓποτα και η εικΓΌνα υποχωρεΓ πριν καν την κατανοΓσει κανεΓς.»
ΘοδωρΓς ΜΓρκογλου
Τα αποσπΓσματα προΓρχονται απΓΌ συζΓτηση του Alexander Schellow με τον Jean-Baptiste Joly στο κοινΓΌ πρΓΌτζεκτ των ΑκαδημιΓΎν Merz και Solitude το 2007.
|
|
|
|
|