Η Γκθεση συγκεντρΓΎνει Γργα απΓΌ 27 σΓ½γχρονους καλλιτΓχνες απΓΌ διΓφορες προελεΓ½σεις, χΓΎρες και περιοχΓς του κΓΌσμου, απΓΌ διΓφορες εκφρΓσεις, ηλικΓες και τεχνικΓς. Τα Γργα αυτΓ Γρχονται αντιμΓτωπα με την προβληματικΓ του χρΓΌνου και του προσΓΎπου σΓμερα ΓΌχι ως θεματικΓ εικονογρΓφηση, αλλΓ ως ενεργΓΌ ερωτηματικΓΌ της υπΓΌστασης και του λΓΌγου του Γργου του Γδιου. Ποιος EΓναι EδΓΎ; εΓναι Γνα ουσιαστικΓΌ ερΓΎτημα που θΓτει το Γργο σε σχΓση με τον τΓΌπο και το τρΓΌπο παρουσΓας, εμφΓνισης Γ αποκΓλυψΓς του.
Αν και το κεντρικΓΌ θΓμα της ΜπιενΓλε εΓναι η ετεροτοπΓα το ερΓΎτημα που τΓθεται εδΓΎ, με τα Γργα που συγκεντρΓΎνονται στο μουσεΓο εΓναι μια απΓΌκλιση απΓΌ τη διΓσταση του τΓΌπου. Το ερΓΎτημα αυτΓΌ προηγεΓται Γ και προτρΓχει του τΓΌπου κι ερωτΓ το που, το πΓΌτε, το ποιος, που αφοροΓ½ν το εδΓΎ. ΕδΓΎ δεν εΓναι οΓ½τε ο τΓΌπος του Γλλου οΓ½τε ο τΓΌπος της ταυτΓΌτητας, δεν εΓναι καν ετεροτοπΓα, αλλΓ προΓ»πΓΌθεση του τΓΌπου ΓΌπου συγκλΓνουν το πρΓΌσωπο κι ο χρΓΌνος μΓσα στο χΓΎρο. ΜΓσα απΓΌ αυτΓ την προβληματικΓ το σαιξπηρικΓΌ ερΓΎτημα, ποιος εΓναι εδΓΎ; Γρχεται αντιμΓτωπο με το χΓΎρο τον εικαστικΓΎν τεχνΓΎν πΓρα απΓΌ το θΓατρο, τους ρΓΌλους και την ερμηνεΓα τους, πΓρα απΓΌ τις συμβΓσεις ενΓΌς κοινωνικοΓ½ καταμερισμοΓ½ των ρΓΌλων, των ατΓΌμων και των αντικειμΓνων, κι ενορχηστρΓΎνει την ατελεΓωτη σειρΓ ερωτημΓτων κι ερωτηματικΓΎν που θΓτουν η απουσΓα κι η παρουσΓα μΓσα στην ευρΓ½τερη διΓσταση του χρΓΌνου σΓμερα και μΓσα απΓΌ την ΓΌλο και πιο στενΓ υπΓΌσταση του προσΓΎπου στην παροΓ½σα κοινωνικΓ, πολιτιστικΓ και καλλιτεχνικΓ πραγματικΓΌτητα, τΓΌσο γλωσσικΓ και γλωσσολογικΓ ΓΌσο και υπαρξιακΓ και βιωματικΓ.
Στο πλαΓσιο της συγκεκριμΓνης Γκθεσης εντΓσσεται επΓσης συνΓντηση-στρογγυλΓΌ τραπΓζι και workshop - performance ηθοποιΓΎν και εικαστικΓΎν καλλιτεχνΓΎν.
ΕπιμΓλεια: ΝτΓνης ΖαχαρΓΌπουλος, ΚαλλιτεχνικΓΌς ΔιευθυντΓς ΜακεδονικοΓ½ ΜουσεΓου ΣΓ½γχρονης ΤΓχνης